OBCHODNÉ PODMIENKY
OBCHODNÉ PODMIENKY
1. Obchodné podmienky
- objednávky sú prijímané prostredníctvom telefonických objednávok na tel. čísle 0944 639 433 alebo mailom na noblesse@azet.sk
- objednávky sú vybavované do 2 - 3 pracovných dní, pri každom tovare je uvedená dodacia lehota.
- vo väčšine prípadov je tovar priamo na sklade, čo znamená že tovar zasielame obratom.
- každá prijatá objednávka je považovaná za záväznú.
- storno objednávky je možné aj bez udania dôvodu, a to v deň vystavenia objednávky, t.j. do 24 hodín od zadania objednávky.
- zadaním objednávky automaticky súhlasíte s obchodnými podmienkami našej spoločnosti, bezvýhradne a bez pripomienok.
2. Platobné podmienky
- platbu je možné realizovať na dobierku pri preberaní zákazky na pošte
- v prípade že to vyžaduje náš dodávateľ sa uhrádza zálohová platba vo výške 50 % z objednávky, ďalších 50 % sa uhrádza pri prevzatí objednávky na dobierku
3. Spôsob doručenia
- objednaný tovar zasielame na dobierku, ako poistený balík 1. triedy. Poštovné a balné je 5 €. Táto suma bude automaticky pripočítaná k dobierke.
- pri odbere väčšieho počtu šiat bude cena poštovného a balného oznámená vopred e-mailom
4. Ceny
- pri každom tovare je uvedená jeho predajná cena. Vyhradzujeme si právo aktualizovať tieto ceny podľa pohybu cien výrobcov a dodávateľov.
- ceny sú uvedené bez DHP, nezahŕňajú poštovné a balné ( nie sme platcami DPH )
5. Reklamačné a storno podmienky
- pred prevzatím zásielky z pošty, si na mieste skontrolujte či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia odporúčame zásielku neprebrať.
- reklamácie sa vzťahujú len na preukázateľné výrobné chyby spôsobené výrobcom, ktoré boli zistené ihneď pri dodaní tovaru
- reklamácie sa nevzťahujú na chyby spôsobené užívateľom počas bežného používania tovaru.
- vrátený tovar musí byť v nepoškodenom stave a nesmie niesť známky používania
- vrátený tovar nesmie byť zasielaný na dobierku, ale doporučene na adresu našej spoločnosti. V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom.
- každý zákazník má možnosť vrátiť objednaný tovar do 24 hodín. tovar nesmie niesť znaky používania ani nosenia, musí mať originálne označenia, vysačky a označenia.
Nezodpovedáme za poškodenie zásielky zavinené poštou.
Práva zákazníka vo vzťahu k predávajúcemu vyplývajú zo zákona o ochrane spotrebiteľa č. 634/1992 Zb.
Osobné údaje kupujúcich považujeme za dôverné informácie, ktoré chránime pred zneužitím a neposkytujeme tretím osobám.