DoporučujemeZaložit web nebo e-shop

N  O  B  L  E  S  S  E

OBCHODNÉ PODMIENKY

OBCHODNÉ PODMIENKY

1. Obchodné podmienky

-  objednávky sú prijímané prostredníctvom telefonických objednávok na tel. čísle 0944 639 433 alebo mailom na noblesse@azet.sk

-  objednávky sú vybavované do 2 - 3 pracovných dní, pri každom tovare je uvedená dodacia lehota.

-  vo väčšine prípadov je tovar priamo na sklade, čo znamená že tovar zasielame obratom.

-  každá prijatá objednávka je považovaná za záväznú.

-  storno objednávky je možné aj bez udania dôvodu, a to v deň vystavenia objednávky, t.j. do 24 hodín od zadania objednávky.

-  zadaním objednávky automaticky súhlasíte s obchodnými podmienkami našej spoločnosti, bezvýhradne a bez pripomienok.

2. Platobné podmienky

-  platbu je možné realizovať na dobierku pri preberaní zákazky na pošte

-  v prípade že to vyžaduje náš dodávateľ  sa uhrádza zálohová platba vo výške 50 % z objednávky, ďalších 50 % sa uhrádza pri prevzatí objednávky na dobierku

3.  Spôsob doručenia

-  objednaný tovar zasielame na dobierku, ako poistený balík 1. triedy. Poštovné a balné je 5 €. Táto suma bude automaticky pripočítaná k dobierke.

-  pri odbere väčšieho počtu šiat bude cena poštovného a balného oznámená vopred  e-mailom

4.  Ceny

-  pri každom tovare je uvedená jeho predajná cena. Vyhradzujeme si právo aktualizovať tieto ceny podľa pohybu cien výrobcov a dodávateľov.

-  ceny sú uvedené bez DHP, nezahŕňajú poštovné a balné ( nie sme platcami DPH )

5.  Reklamačné a storno podmienky

-  pred prevzatím zásielky z pošty, si na mieste skontrolujte či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia odporúčame zásielku neprebrať.

-  reklamácie sa vzťahujú len na preukázateľné výrobné chyby spôsobené výrobcom, ktoré boli zistené ihneď pri dodaní tovaru

-  reklamácie sa nevzťahujú na chyby spôsobené užívateľom počas bežného používania tovaru.

-  vrátený tovar musí byť v nepoškodenom stave a nesmie niesť známky používania

-  vrátený tovar nesmie byť zasielaný na dobierku, ale doporučene na adresu našej spoločnosti.  V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom.

- každý zákazník má možnosť vrátiť objednaný tovar do 24 hodín. tovar nesmie niesť znaky používania ani nosenia, musí mať originálne označenia, vysačky a označenia.

 

Nezodpovedáme za poškodenie zásielky zavinené poštou.

Práva zákazníka vo vzťahu k predávajúcemu vyplývajú zo zákona o ochrane spotrebiteľa č. 634/1992 Zb.

Osobné údaje kupujúcich považujeme za dôverné informácie, ktoré chránime pred zneužitím a neposkytujeme tretím osobám.